vervolg weekend strandhuis - Reisverslag uit Barquisimeto, Venezuela van natasja govaerts - WaarBenJij.nu vervolg weekend strandhuis - Reisverslag uit Barquisimeto, Venezuela van natasja govaerts - WaarBenJij.nu

vervolg weekend strandhuis

Door: natasja

Blijf op de hoogte en volg natasja

31 December 2013 | Venezuela, Barquisimeto

Zo we gaan verder.
Ik kreeg het gevoel dat ik op kamp was. We zijn naar beneden gereden wat alleen mogelijk is met een jeep, een gewone auto is onmogelijk. Daar beneden aan de waterkant wachtte een boot op ons om ons naar een privé strand te brengen, het was net expeditie Robinson weer een prachtig stukje middenin de oceaan het heette Playa Norte. We zijn daar lekker gebleven tot 5 uur. Toen werden we weer opgehaald met de boot terug naar het beachhouse. Heerlijk koud gedoucht en señora maria had heerlijke spaghetti gemaakt. We lagen vroeg op bed, bekkaf van een dag strand.

Oké, dag 2 zondag de 29ste kregen we heerlijke arrepas als ontbijt. Dat zijn een soort pita broodjes gemaakt van maïsmeel. We zijn daarna weer naar het strand geweest maar naar een ander stukje, het heette Boca Sera. Het was een strand waar meer mensen kwamen alleen kan je er komen met een boot dus werden we weer opgehaald door Jonathan, die de boot bestuurde. Daar aangekomen heerlijk plekje gevonden onder de bomen en heel de dag daar gebleven. Rond 16:15 zijn we weer terug gegaan naar het strandhuisje van Maria en Hugo Chavez. Maria had heerlijke taco's en tortilla's gemaakt, gewoon weer heerlijk. Ik en Quinty waren erg moe en zijn om 20:00 weer gaan slapen, wederom moe van heel de dag.

Brian en Ray zijn rond 23:00 naar bed gegaan.

Maandag 30 december hebben we 's morgens een heerlijk ontbijt gehad en zijn we rond 12:00 richting Barquisimeto gereden. Weer een rit van 3 uur en rond 15:30 kwamen we aan bij het huis van Nadia en Luis. We hebben een fantastisch weekend gehad in Morrocoy.

Luis, Quinty en Ray zijn nu eten halen, we hebben chinees gegeten.
Hasta pronto amigos

• 31 December 2013 - 15:13

Rikie:

Dat is daar genieten ,leuk dat je foto's meestuurt.De temperatuur is daar om jaloers op te zijn.Geniet er maar van.

Voor jullie allemaal een heel goed en gezond 2014
    Liefs Rikie

• 31 December 2013 - 15:57

Natasja:

Dankjewel ik wens jullie een fijne jaarwisseling