weekend strand vervolg - Reisverslag uit Barquisimeto, Venezuela van natasja govaerts - WaarBenJij.nu weekend strand vervolg - Reisverslag uit Barquisimeto, Venezuela van natasja govaerts - WaarBenJij.nu

weekend strand vervolg

Door: natasja

Blijf op de hoogte en volg natasja

31 December 2013 | Venezuela, Barquisimeto

O

Oke dag 2 zondag de 29ste kregen we heerlijke arrepas als ontbijt een soort pita broodjes gemaakt van maïsmeel.
We zijn daarna weer naar het strand geweest maar naar een ander stukje het heette Boca Sera.
Het was een strand waar meer mensen kwamen alleen kan je er komen met een boot dus werden we weer opgehaald door Jonathan die de boot bestuurde.
Daar aangekomen heerlijke plek gevonden onder de bomen en heel de dag daar gebleven.
Rond 1615 uur zijn we terug gegaan naar het strandhuis van Maria en Hugo Chavez

Oke dag 2 zondag de 29ste december kregen we arrepas als ontbijt dat zijn een soort pitabroodjes gemaakt van maïsmeel.
We zijn daarna weer naar een strandje geweest maar naar een ander stukje het heette Boca Sera.
Het was een strand waar meer mensen kwamen maar je kan er alleen komen met een boot,dus werden we weer opgehaald door Jonathan die de boot bestuurde.
Daar aangekomen heerlijk plekje gevonden onder de bomen en zijn daar heel de dag gebleven.
Rond 1615 uur zijn we terug gegaan naar het strandhuis van Maria en Hugo Chavez.
Maria had heerlijke tortillas en tacos gemaakt gewoon weer heerlijk.
Ik en Quinty waren erg moe en zijn om 2000 uur gaan slapen wederom moe van heel de dag

Maandag de 30ste december hebben we smorgens een heerlijk ontbijt gehad en zijn we rond 1200 uur richting Barquisimeto gereden.
Weer een rit van 3 uur en rond 1530 uur kwamen we aan bij het huis van Nadia en Luis.
We hebben een fantastisch weekend gehad in Morrocoy.
Luis Ray en Quinty hebben heerlijk chinees gehaald

Hasta Pronto amigos en allemaal een fijne jaarwisseling