3 januari 2014 - Reisverslag uit Barquisimeto, Venezuela van natasja govaerts - WaarBenJij.nu 3 januari 2014 - Reisverslag uit Barquisimeto, Venezuela van natasja govaerts - WaarBenJij.nu

3 januari 2014

Door: natasja

Blijf op de hoogte en volg natasja

03 Januari 2014 | Venezuela, Barquisimeto

Buenas dias
Gisteren zijn we op visite geweest bij Nuris een andere vriendin waar we in 2006 gelogeerd hebben.
Nadia had een taxi geregeld omdat Barquisimeto zo groot is en zij niet weet waar zij woont.
Er wonen namelijk 1,5 miljoen mensen.
Het was een geweldige chauffeur en natuurlijk weer superknap zoals alle mannen hier.
Aangekomen bij haar huis stond Edgar ons op te wachten en het weerzien was geweldig.
Boven aangekomen werd Nu ris helemaal gek toen ze ons zag en ik ook ze vonden het geweldig.
Jefferson ook wel Piggy genoemd was geen steek veranderd nog net zo mager als voorheen.
Nu ris was smorgens naar de dokter geweestwant hij bloeddruk en hart werken op het moment niet zo goed.
Ook woont er nu een ander vrouwtje in huis de vriendin van Jefferson .
Zo mooi en erg klein.
Na een half uur kwamen ook Daniel en mijn grote vriend Wenderson.
Wat was ik blij om hem te zien.
Ik vond hem erg veranderd in zijn gezicht ondertussen 28 jaar en vader van een dochter. Een verschrikkelijk mooi meisje.
We hebben veel gepraat en wat cadeautjes gegeven natuurlijk Nederlandse kaas,chocolade,en een fotoalbum wat ik had laten maken van de vakantie in2006 voor Nu ris.
Ze vindt het erg leuk.
Ook had ik voor Wenderson en Danielito een luchtje gekocht.
Danielito zie ik maandag want dan gaan we weer even naar Nu ris.
Toen werden we rond 1930 uur opgehaald wederom door de knappe taxichauffeur
en heeft ons netjes afgezet bij het huis van Nadia haar ouders.
We kregen heerlijk vlees van de barbeque met aardappelen en heerlijke tomatensalade.
Rond 2130 uur zijn we naar Nadias huis gereden en lekker naar bed gegaan het was weer een geweldige dag in een zonnig Venezuela.
Hasta pronto amigos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Venezuela, Barquisimeto

natasja

Actief sinds 24 Nov. 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 10188

Voorgaande reizen:

24 December 2013 - 08 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: