nieuwjaarsdag in Barquisimeto - Reisverslag uit Barquisimeto, Venezuela van natasja govaerts - WaarBenJij.nu nieuwjaarsdag in Barquisimeto - Reisverslag uit Barquisimeto, Venezuela van natasja govaerts - WaarBenJij.nu

nieuwjaarsdag in Barquisimeto

Blijf op de hoogte en volg natasja

01 Januari 2014 | Venezuela, Barquisimeto

Ik wil ten eerste iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar wensen vanuit het wederom zonnige Barquisimeto.
Onze oudejaarsavond was geweldig dit vuurwerk heb ik nog nooit gezien zo mooi, dit is bij ons illegaal.
We hebben heerlijk gegeten en gedronken en om 0200 uur zijn we naar huis gereden. Vandaag nieuwjaarsdag blijven we bij Nadia thuis en komt heel de familie hierheen.
We hebben hete kip gemaakt op zijn Nederlands en Quinty heeft appel crumble gemaakt.
Het wordt weer een drukke dag maar ik moet een beetje rustig aan doen ik ben niet zo lekker, maar het komt goed.
Hasta pronto amigos

• 01 Januari 2014 - 20:43

Patricia Priest :

jullie ook een gezond en gelukkig 2014.
    het is heel leuk om je verslag te lezen iedere keer.
    nog een hele fijne vakantie geniet ervan