Weekend strand - Reisverslag uit Barquisimeto, Venezuela van natasja govaerts - WaarBenJij.nu Weekend strand - Reisverslag uit Barquisimeto, Venezuela van natasja govaerts - WaarBenJij.nu

Weekend strand

Blijf op de hoogte en volg natasja

31 December 2013 | Venezuela, Barquisimeto

Het heeft even geduurd maar de site lag eruit.
Vrijdag de 27ste is Raymond naar Valencia geweest om Smurfit kappa te bezoeken het was een rit van 4 uur maar was erg leuk om te doen.
Wij zijn wezen shoppen met Nadia in het grootste winkelcentrum van Barquisimeto. Geweldig.
Savonds lekker gegeten en alles ingepakt voor een weekendje naar de schoonouders van Nadia.
Zij hebben een strandhuisje op een berg in Parque National Morrocoy.
Een paradijs op aarde. Zie foto's.

Zaterdag ochtend zijn we om 5.30 uur opgestaan omdat het 3 uur rijden is vanaf Nadias huis.
We zijn om 0730 uur vertrokken richting Falcon State.
Na 2, 5 uur zijn we aangekomen in een klein dorpje waar we heerlijke inpanadas hebben gegeten dat zijn broodjes met vis, rund of kip erin.
Vervolgens zijn we verder gereden en na een klein half uurtje kwamen we aan bij het beach house van oma en opa.
Wat een paradijs ik kon mijn ogen niet geloven.
Een geweldig uitzicht over zee.
Daar aangekomen even snel omgekleed en in het huis was er slaapplaats voor 18 personen, tenminste buiten stond ook een huisje met allemaal bedden er in.