Venezuela - Reisverslag uit Santa Elena, Ecuador van natasja govaerts - WaarBenJij.nu Venezuela - Reisverslag uit Santa Elena, Ecuador van natasja govaerts - WaarBenJij.nu

Venezuela

Blijf op de hoogte en volg natasja

27 December 2013 | Ecuador, Santa Elena

Goedemorgen allemaal, het is vandaag 27 december en weer een prachtige dag.
We zijn gisteren naar de bloem van Venezuela geweest een soort attractie waar je over Venezuela wat dingen hoor die te maken hebben met het land en de cultuur.
smiddags zijn we naar de supermarkt geweest en hebben we wat boodschappen gedaan voor de tagliatelle die ray gemaakt heeft.
Ik was deze ochtend erg misselijk en heb dat er ook uitgegooid daarna ging het beter.
De tagliatelle was heerlijk op zijn Hollands gemaakt en de familie vond het ook lekker.
smiddags hebben we de familie van nadia ontmoet wat een warm welkom wederom.
Natalie een zus van Nadia is met ons mee gegaan naar de bloem en ook zijn we naar Santa Rosa geweest dat is een soort dorpje waar je kunt kijken en veel mensen naar toe gaan.
We hebben daar heerljjk gegeten een soort inpanadas en onze dochter natuurlijk friet met kipnuggets.
Ondertussen was het alweer laat en zijn we naar huis gereden ik was helemaal bekkaf en lag rond 2115 uur op bed na een geweldige dag in Barquisimeto.
Vandaag gaat Raymond met Daniel naar Valencia om Smurfit Kappa te bezoeken en ik laat me verrassen.
Tot morgen