Onze laatste dag alweer in Barquisimeto - Reisverslag uit Barquisimeto, Venezuela van natasja govaerts - WaarBenJij.nu Onze laatste dag alweer in Barquisimeto - Reisverslag uit Barquisimeto, Venezuela van natasja govaerts - WaarBenJij.nu

Onze laatste dag alweer in Barquisimeto

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg natasja

07 Januari 2014 | Venezuela, Barquisimeto

Hola
Hier nog een berichtje uit her verre Venezuela
Vanmorgen heerlijk ontbeten en rond 12 uur zijn Raymond en ik naar Nuris huis gegaan voor een laatste bezoek.
De kids wilden niet mee en zijn dus bij Nadia gebleven.
Onze knappe taxichauffeur was mooi op tijd.
Bij Nuris aangekomen stonden Edgar en zijn zoon al op ons te wachten.
Heerlijk om Edguar ook weer te zien,hij was flink afgevallen.
Boven waren ook Tetty en Simon allebei 7 jaar ouder en wat een mooie kinderen.
Tetty was al 15 en haar broertje 8 jaar oud.
Nu ris had heerlijke carraottas met pasta en gehakt voor ons gemaakt.
Carraottas zijn een soort bruine bonen.
Smiddags zijn we naar een winkelcentrum gereden waar ik de zoon van Janie weer na 7 jaar ontmoete,alleen een paar kilo`s zwaarder maar een warm weerzien.
Ook waren Daniel,Danielito en Wenderson naar het winkelcentrum gekomen.
Een andere zoon van Daniel was er ook die hadden we nog nooit ontmoet,Cesar precies zijn broer Danielito.
We zijn naar de moeder van Daniel gereden waar ook Janiie ,Achel en haar dochtertje waren er ook ze vonden het geweldig dat we er waren,we hebben weer gelachen als vanouds.
Na 45 minuten zijn we terug naar Nuris huis gereden want rond 1730 uur zouden we opgehaald.worden door onze taxichauffeur.
Nou dat afscheid kwam en dat was hartverscheurend.
Wat was dat erg om te doen.
Maar ja het moest en heb iedereen een dikke knuffel gegeven.
Toen moesten we echt weg en ik maar huilen zelfs Raymond liet een traantje.
We zijn door de taxi weer netjes thuis gebracht bij het huis van Nadia,en thuis aangekomen hebben de kids en de anderen nog wat gegeten.
Die waren smiddags met Nadia nog wat boodschappen wezen doen voor mij,ik had nog rum nodig en carraottas,ook had ik Luna beloofd om Venezulaanse lollies mee te nemen en dat heeft Nadia allemaal voor me gehaald.
Rond 1930 uur zijn we naar het huis van Romy en Alvaro gegaan omdat hun dochter Veronica haar verjaardag vierde.
Het was supergezellig en wonen ook in een veilige wijk met slagbomen.
Rond 2130 uur hebben we ook daar afscheid genomen van iedereen wat wederom moeilijk was en zijn we naar huis gereden.
Nog even les gecheckt en alles verder ingepakt.
Daarna heb ik voor mijn dagboek nog een verhaal geschreven.
Nu gaan we slapen want om 0510 uur gaat de wekker en worden we naar het vliegveld gebracht van Barquisimeto en vliegen we om 0935 uur naar Caracas waar we weer opgehaald worden door Ramon.
We blijven bij hem slapen omdat onze vlucht de 8ste januari veel te vroeg vertrekt en we dus in Caracas blijven.
Ramon brengt ons de 8ste naar het vliegveld en ik hoop morgen nog iets te kunnen schrijven als er ergens wifi is.
Voor nu iedereen slaap lekker en hasta pronto.

• 07 Januari 2014 - 08:43

Rikie:

Hallo Natasja ,wat hebben we genoten van je verhalen leuk om te lezen je heb ons een stukje mee genomen in dat verre ,land.We wensen jullie een hele goede reis toe en welkom thuis.
    Groetjes Bert en Rikie .

• 07 Januari 2014 - 18:29

Patricia :

heel leuk om het allemaal te lezen en zien via de foto`s hele veilige en fijne vlucht terug naar nederland .
    groetjes patricia